יום רביעי, 9 ביולי 2014

הבלוג שלי

שלום לך,

כמייסד ומנכ"ל משותף ב'תבונה - חינוך חדש בישראל', החלטתי ליצור את הבלוג הזה על מנת לשתף אותך במסע האישי שלי בדרך ליצירת חינוך חדש בישראל. 


על מנת להבין את המושג 'חינוך חדש בישראל', צריך להבין קודם כל את הפירוש הנכון של המילה 'חינוך': 
"חינוך הוא תהליך של למידה בו האדם רוכש ידע, מיומנויות וערכים". מטרת החינוך היא לגדל אנשים בוגרים, בעלי יכולת, ישרים ומוסריים הראויים להשתלב בחברה בה הם חיים.  

המושג 'חינוך חדש' מתייחס לשיטה ספציפית שמאגדת בתוכה ידע וכלים חדשים ומדויקים, אשר מטרתם היא להביא ילדים, הורים, אנשי חינוך ואנשים בכלל, להצלחה בחייהם.


במהלך 7 השנים האחרונות בהם אני עוסק בתחום, נפגשתי ואני ממשיך להיפגש מידי חודש עם אינספור ילדים, הורים ואנשי חינוך אשר מציגים לי את הקשיים בהם הם נתקלים. ראיתי ילדים שהיו מתוסכלים בלימודיהם, קיבלו את הכלים הנכונים והתחילו לפרוח ולשגשג. נפגשתי עם הורים מיואשים שכבר לא ידעו "מה לעשות עם הילד שלהם" וברגע שניתן להם הידע הנכון, פתאום הדברים הפכו להיות קלים. 
יצא לי להיפגש עם הרבה ילדים שנפגעו מתרופות כגון ריטלין, ריספרדל, פריזמה ועוד, מבלי שאותם ילדים ידעו מה הם מכניסים לגופם, ומבלי שההורים שלהם ידעו מה הם בדיוק נותנים להם. הצלחתי לעזור להם להיגמל ולעלות על דרך המלך.

בבלוג אשתף איתך חוויות אישיות מהמסע המופלא שלי בדרך לשינוי ואחלוק איתך טיפים מאמרים, סרטונים וכל מה שארגיש לנכון לשתף.


אשמח לקבל תגובות לפוסטים המוצגים בבלוג ולייעץ ככל שאוכל.


שלך

גדי 
   



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה